Bubbles en loopneuzen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jacq en Maris - WaarBenJij.nu Bubbles en loopneuzen - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Jacq en Maris - WaarBenJij.nu

Bubbles en loopneuzen

Door: MariskaMP

Blijf op de hoogte en volg Jacq en Maris

19 Februari 2015 | Nederland, Schiphol

Hoera, het is zo ver!

Twee jaar geleden begon de madness met een tripje naar Fins Lapland. Vandaag is het wachten op het boarden van het vliegtuig naar Reykjavik IJsland! Het begon al goed met het spotten van de authentieke Bassie en Adriaan auto plus caravan op de snelweg (net geen foto kunnen maken helaas).

Dankzij de allerliefste leukste liefste kan ik dit verhaal gewoon heerlijk rechtstreeks typen ipv eerst klieren op mijn mobiel en daarna over op de Ipad. Twee meiden met Android telefoons en een Apple Ipad zorgden voor de nodige frustraties twee jaar terug. Android en Apple is als water en olie, je kan het bij elkaar gooien en flink schudden maar het mengt voor geen meter. Enter Google ChromeBook. HEERLIJK

Onderweg naar de gate werden we eventjes een beetje afgeleid door Jacq dr nieuwe werkgever, iets met bubbles en een bar.. heul vervelend dat extra centje wat mijn oma me had toegestopt 'om iets te drinken te kunnen kopen'... mehehehe onze dank is groot. Dit gaat vast helpen tegen Jacq dr loopneus, ik gok dat onze medepassagiers ons dankbaar zijn.

Straks boarden en op naar Reykjavik waar Sigurdur (whut? ja dat dus, de eigenaar van ons appartement is al liefkozend sugardaddy gedoopt) de sleutel onder de deurmat heeft gelegd. Hoe schattig, dat het nog kan..

Op naar nieuwe avonturen en hopelijk net zoveel blog plezier!

Namens team Celibatair (ondanks dat die naam een beetje achterhaald is ondertussen...)

Dikke kus

Maris

• 19 Februari 2015 - 20:57

Jeweet:

'Hals und beinbruch' moppies..!